3.11.10

Wooho i morgon är det den 4:e som betyder studiestöd. En av de bra sakerna med att studera är ju såklart studiestöd. Tänk att man kan få pengar utan att jobba, helt otroligt :) Men den här månaden ska jag försöka vara sparsam eftersom jag jobbar lite mindre nu. Men skönt att ha några heljer lediga. Lämnar i Vasa kommande helg också för på lördag kommer vännerna hit så då blir det partaj :)

Var på zumba ikväll med Nina och Ida, de va kul men lite svårt att hänga med eftersom det var så snabbt tempo. Eller så är det jag som är trög :P Men efter några pass hänger jag säkert med bättre. I morgon ska jag och Nina kanske på bodyattack. Har aldrig testat men hoppas det är kul och inte för tungt ! :)

Tips på en bra och rolig film ifall ni har tråkigt, perfekt krabbis film. Grown ups heter den och Adam Sandler är med ! När han är med brukar de oftast vara roliga och sevärda.



Nu ska jag mysa med älsklingen, borde nog börja sova nu eftersom jag börjar redan 8 i morgon :/ Har haft sovmoron hela förra veckan och denhär veckan så får se om jag lyckas försova mej. Att börja 8 borde vara strängt förbjudet !!!

Natinati

Inga kommentarer: