24.11.10

Ojdå klicka just hem några plagg från h&m, fastän jag har h&m på andra sidan gatan. Och ett par snygga skor från Nelly, hoppas di passar ! :)

Gjort idag :
  • Varit i skolan, trodd vi börja 10 så jag kom en timme försent. Men jag var inte ensam om det.
  • Gjort ett skolarbete med Fanny och Paulina i 5 fucking timmar :O
  • Lekt att jag haft turettes eller torettes ?
  • Pratat dålig högsvenska
  • skrattat mina magmuskler sjuka
  • Ätit lasange
  • tupplurat med D
  • tränat vid Lady line, mest konditionsträning
  • duschat
  • ätit knäckebröd
  • nördat på datorn
  • bad till gud att han inte skulle göra så att vår grupp måste hålla föredrag i morgon :)
  • nätshoppat
I morgon börjar skoldagen redan 8, vilket den gör resten av veckan också :O Får se hur det ska gå. I morgon ska vi ha barlära, vi ska göra olika drinkar. Är väl full redan från morgonen då !

Nu ska jag sova !

Inga kommentarer: