6.11.10

Fredagens

Denhär Fredagen har varit en 10-poängare !!! :) Och jag har gjort 10 olika saker :)

1. Steg upp redan 07:30 för att jag och Nina hade bestämt oss för att träna klockan 8. Det är duktiga tjejer vi talar om nu :P (Känns som igår eftersom jag har varit vaken så länge) Solade solarium också och jag blev inte brunare. Så aldrig mera solarium !

2. Efter gymmet färgade jag mitt hår och klippte mej lite. Så nu känner jag mig lite ny ! Trivs rätt bra hittills faktiskt :) Såhär blev resultatet


3. Gick jag på stan med Jannika, lunchade vid Spices :)

4. Caroline kom hit och jag fixade hennes hår för hon skulle på fest och ville vara lite extra fin i håret. Det blev rockigt !

 
5. Jag traskade iväg till Citymarket och handlade inför morgonkvällen, fick stå i kön sjukt länge eftersom alla var rädda att svälta under helgen eftersom lördag är röd dag.

6. Kaffade med Sandra och Helena vid Amarillo, jätte längesen jag har träffat Helena så det var jätte kul :)

7. Gick till Jannikas där vi färgade hennes hår och klippte hennes lugg. Har tyvärr ingen före och efterbild, men Jannika blev nöjd och det är ju huvudsaken :)

8. Jag och Jannika gick till mitt och här har vi spelat Buzz och druckit varsin kall och smarrig öl.

9. Bakat och städat lite grann. Vad ska månne detta bli? :)


10. Bäddat ner mig i soffan och här myser jag nu. David är i Hangö och jag vågar inte sova i sängen. Det känns säkrast och tryggast här !

Nu ska jag sova så det blir morgondag snabbt, har nämligen en hel del att göra innan gästerna kommer. Godnatt på er och trevlig helg.








Inga kommentarer: