10.11.10

Ohlalalal vilken smarrig chickensallad jag just åt, som jag lagat nästan helt själv... 

Kom hem från gymmet nyligen, och jag kom underfund med att på gymmet går allt så tuvsans bra, tänkte inte alls på tobak. Hade fullt upp med att fundera på att mina lår är en aning större än vad jag vill ha dem. Men jag jag tror att jag fått en aning bättre kondition... Knappast har jag det efter bara 4 dagar men jag måste lura mig själv eftersom jag för tillfället bara ser positiva saker med att röka... Alltså jag har bättre kondition, bättre hy eftersom mina 4 vänner finnarna på hakan numera är 3.

Tur-Pammen vann 20€ på en spelmaskin vid Sale när jag var och handlade. Nästan så att jag hoppade i taket... Men ska inte spela mer, kan ju bli beroende och det är verkligen något jag inte vill bli.

Ibland glömmer jag att jag håller på att sluta röka, som just när jag ätit färdigt min mat tänkte jag under min sista tugga "åh va gott det ska bli med en cigarett nu". Tänk om jag råkar röka en i misstag, då e jag säkert fasst igen. Går nämligen omkring med både cigaretter och nikotintuggum på mej vart jag än går, ifall att... Det känns helt enkelt bättre att veta att man har. Till exempel om en bil sku kör på mej och jag vet att jag kommer att dö, då sku jag ta fram en sista cigarett och dö lycklig :D SKÄMTÅSIDO men ni föstår pointen.

Nu ska jag ta en varm dusch, ringa åt mina klasskompisar så vi kan hitta på nått kul. Som att sy fasst märken på våra heta oranga halare :)

pusshej

Inga kommentarer: