11.11.10

Jisses idag har jag fått bästa massagen någonsin, med ljuvlig pianomusik i öronen :) Lady lines massagestolar är helt fantastiska. Och varför har jag inte testat dem tidigare ?!?!?

Igår invigde vi våra vackra oranga halare. Först på förfest hos Nelly och sen till Royal :) Jag och Jannika var duktiga och följde faktiskt "halv 2 regeln" denhär gången. Som betyder att när vi börjar klockan 8 ska vi vara på väg hem halv 2. Första gången det lyckades och vi var båda två i skolan klockan 8. Pluspoääng :) Jag feströkte igår... Men det är nog något jag inte kommer att fortsätta med, tror jag. Är så rädd för att bli fasst igen ! Och det var inte gott och inte värt det. Men nu vet jag ju det till nästa gång :)


Nu ska ja föna mitt hår, har ju en ny bra fön nu eftersom det slo gnistor och rök om den förra :P Ska troligen till Amarillo på kaffe med Carro !


I heljen hem till kära Jakobstad. Rätt skönt faktist, de ju en stund sen senast.

Inga kommentarer: