25.11.10

Dog lite när jag gick från gymmet till butiken... Denhär vintern kommer att bli väldigt lång och väldigt kall. Fasst egentligen ska jag inte klaga eftersom jag har skolan på andra sidan gatan och bor mitt i centrum. Jag och David använder aldrig bil in i veckorna så vi slipper att skrapa bilrutorna på morgona :) alltså varför klagar jag egentligen ? Dessutom är det ju så himla mysigt med kalla vinterkvällar när man kan mysa framför tv:n med värmeljus och något varmt att dricka ! Några bilder från förra vintern.


Lite lessamt att det inte blir något ylläs för oss på Nyår, det har ju varit vår tradition i 2 år nu och vi har haft så otroligt roligt. Men jag misstänker det blir en södernresa efter nyår i stället, och en ylläsresa i mars nångång när det börjar bli lite varmare :) förhoppningvis.

Inga kommentarer: