22.11.10

06 My day

Vaknade klockan 12:00, fick kolla klockan flera gånger och gnugga mej i ögonen om det verkligen stämde. Och det stämde...Jag som hade klockan på 08:00.

Tog en snabbdusch och traskade iväg till skolan, köpte en morgonkaffe och kilade iväg till datalektionen där ett prov väntade på mej. Det gick skit dåligt, jobbiga frågor. Under mitt tänkande och funderande hann jag glömma bort mitt kaffe så det blev kallt. Alltså jag försökte mitt bästa...
Efteråt påbörjade jag ett skolarbete med Paulina och Fanny! Paulina tvingade mej att leka en icke-kul lek som har gett mej trauma för livet den hette  "Marry, fuck or kill" och personerna jag hamnade att välja mellan var inga skönheter. 
Efter en massa funderingar om en massa annat kom vi fram till Äh vi gör det i morgon !
Så i morgon ska vi ladda upp med massa energi och en massa gott och göra skolarbetet tills vi är färdiga :) 

Har inget minne vad jag gjorde efter skolan ?! ...

Men under kvällen har jag tränat... Hade noll motivation så de blev ett ganska lungt träningspass om jag ska vara ärlig. Men resten av veckans träning är inget lekas :)

Efter träningen jagade jag David lite med maten, eftersom jag var hungrig. Turas om att laga mat men han lagar alltid maten mitt i natten, vilket inte är bra för sömnen och formerna. Men jag gjorde matlagningsytan toppren och suckade lite så nog påbörjade han maten ganska snabbt då. Vi fick lasange och Vin. Vinet tycks aldrig ta slut från heljen. Men ett vinglas om dagen är ju bra för...? magen ? :)

Resten av kvällen har jag gjort ett skolarbete, skrev om olika drinkrecept. Första gången sedan skolan började som jag fattat uppgiften på första förklaringen och dessutom tyckt de va roligt !

Nu har jag laddat ner en film som jag tror är en tjejfilm. David kommer nog inte att gilla detta. Eftersom vi igår kollade en dramafilm som fick mej att gråta :D Han är inte så förtjust i såna filmer kan man säga. Han e ju en tuff kar som ska kolla en massa skjutasfilmer å sånt.

Så i stora drag kan man säga att dagen fick 3 köttbullar av 5 :)


Inga kommentarer: