27.11.10

Day 11 - my siblings



Jag har bara ett syskon, en storebror som heter Daniel men kallas för Danii. Han är 1 år och 7 månader äldre än mig.
När jag och Danii var små bråkade vi väldigt mycket, men det är ju vanligt när man är i samma ålder :) Men vi har också haft roligt tillsammans !
Ju äldre vi blev ju mer lika blev vi och kom bättre överens.

Danii är en bra broder, han bryr sig jätte mycket om mig även om han inte säger det så ofta. Det gör ju inte precis bröder. Men det märks bra för han ställer upp för mej när jag behöver och hjälper mej ! Det är skönt att veta att han alltid finns där om det behövs, dessutom kan jag prata med honom om vad som helst och jag kan lita på honom.
Dessutom har vi ganska samma åsikter om saker och ting.

Danii är världens bästa broder och är en av de människor jag bryr mej mest om och inte skulle klara mej utan !!!


Inga kommentarer: