15.11.10

Sitter i skola och har data, gör övningar på excel...  Hänger inte riktigt med.

Försov mej i morrn (igen). Jag är ingen morgon människa. Undrar hur många gånger jag har försovit mej sen skolan började? Vill inte ens veta. Tror det är något fel med vår lägenhet, ett fel som  gör att man är så trött, för David sover också alltid jätte länge. OCH VAR ÄR TEEMU NÄR MAN BEHÖVER HONOM, HAN RINGDE INTE OCH VÄCKTE OSS IDAG :D

Idag ska jag ta tag i en massa skolarbeten, har ganska många. Skulle också vilja ha en ny festklänning men jag har väl shoppingförbud :/ 
Har förbud på allt just nu : shopping, tobak, vetemjöl och godis...
Men kanske jag kan göra ett undantag.

Nu ska jag försöka hänga med och vara aktiv !!!

4 kommentarer:

Iiiiiiida sa...

Förbud på vetemjöl? Vaffödååå? :O

Pamela sa...

he onöttit ! sidu Ida nu ska extra fleschi bort :D

IIiiiiiiiiida sa...

Aijaa. Men man får ju int ita nating tå, om man int får ita varken karkki eler mjöli! :O Sko måst test en vejtmjöls-diet jag å, fö att få bort liti fläsch :P

Pamela sa...

såläng man skippar pastasorter å ljusbröö å bulla så tå :P int tror ja ja ork na läng ja int :P