18.11.10

Frustrerande när mitt bakande alltid skiter sej... Blev inte riktigt som jag hade tänkt mej ! Nästa gång köper jag färdigbakat i stället. Eller så åt jag mej så stinn på degen att inget smakar just nu. 

Enligt listan ska jag ju skriva om min första kärlek idag, men jag tänkte i stället skriva lite om David eftersom det är 2 år idag sen vi träffades :)


Förutom att han är envis och alltid har rätt så är han världens underbaraste :) vi har aldrig haft ett bråk men vi brukar nog kina eftersom vi ibland har lite olika åsikter. Egentligen så är vi ganska olika personer. David är den smarta och lugna medans jag är halvblåst och sprallig, det är väl därför vi passar så bra ilag :)

Sen så har David ofta lite svårt att förstå mina jätte roliga skämt, det är jag som skrattar och han ser konstigt på mej. Han kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt och jag blir tjock medsamma jag äter lite för mycket. Dessutom är han rätt så romantisk när han vill, han har skämt bort mej med blommor, smycken och middagar. Mest i början då förstås men nu som då kan han nog överraska mej med ett och annat ! :)

David är den som är bra på allting, han har många talanger ! Han är duktig på att sjunga, spela gitarr, laga mat och baka och en massa annat. I början av vårt förhållande ville inte jag laga mat eftersom jag var rädd att han inte skulle tycka om maten (han är så kranttig med mat) så då lagade han mest mat, men när det blev seriösare tänkte jag "äter han inte får han vara utan" :)

David har lärt mej ganska mycket ! Bl.a har han lärt mej att dricka vin och äta stark mat. Nu har vi whisky som projekt men jag tror inte han får mej att tycka om whisky. Men det visar sej :)

David är jätte underbar och jätte snäll och skulle aldrig göra något dumt mot mej, jag kan lita på honom till 100% och jag vet att han alltid ställer upp för mej. Och så tycker ju han om mej väldigt mycket, det märker man :)

Jag är väldigt lycklig och hoppas att vi alltid kommer att vara tillsammans :) Som ti pa sej "me te e ja hejl" så känns e :D Vi har en massa roliga minnen ilag och fler blir det :)




 Men jag upptäckt att de böri va på tiden ti ta nya bilder på oss :P

Ikväll ska vi mysa med god mat alltså antilopkött, mäktigt :)

I'm in löööööve

Inga kommentarer: