25.11.10

Min morgon

Första gången vaknade jag 07:30 stressade mig färdig och traskade iväg till skolan i den förbaskade kölden... Jag och min morgon trötthet.
 Tyckte mig inte se några bekanta ansikten när jag satt och väntade att lektionen skulle börja. Inte så konstigt eftersom vi tydligen inte hade nån lektion. Hur i hela fridens namn kan en så morgontrött människa som jag glömma bort att vi är lediga från morgonen?

Traskade tillbaka hem, kröp ner under täcket med David och ställde om klockan. Nästa lektion börjar 12:30. Drömde en massa konstiga drömmar. När klockan ringde var jag ennu tröttare än tidigare på morgonen. Tvingade upp mig från sängen och stressade mej klar och åt världens godaste hemlagade köttbullar i racerfart !!! Strax när jag skulle börja klä på mej och ge mej iväg fick jag ett meddelande att vi har ingen lektion !

Vilken morgon... 
Så nu ska jag krypa ner under täcket med David som fortfarande sover, och kolla några avsnitt av "Modern family". Och kanske sova en blund...

Inga kommentarer: