20.11.10

Dag 04 - vad jag ätit idag

Idag har jag ätit :
  • musli som morgonmål
  • maletköttsoppa
  • en pepparkaka
  • smyg åt en tugga från Davids semla när han tittade bort
  • x-antal godisar från Davids jobb
  • spagetti å morosås
  • glass 
  • en myra
 Har inga bilder på dagens mat så jag bjuder på en bild när jag äter sushi istället.


Är tillbaka i Vasa, och har en jätte lugn lördagkväll. Sov i bilen på väg hit, det var skönt ! Finns inget bättre än att sova i bilen på vintern när det är mörkt ute. David prata non-stop hela vägen genom kvevlax, han som brukar va så tyst i bilen! Det brukar vara mest jag som pratar och David svarar med jämna mellanrum "ja" eller "mm" fasst han egentligen inte ens lyssnar, det ser man på han. Int ede alltid så men ofta :P

Imoron ska jag sova länge, väldigt länge :) Godnatt på er

Inga kommentarer: