27.11.10

Lillajul



Lilla tomten har varit hit idag med en chokladtomte(som snart bara har fötterna kvar) och en skrapkalender(som jag redan skrapat, tur det eftersom jag inte vann något).
Myser under täcket och äter choklad, blev en lugn lillajul eftersom jag ska tidigt upp och jobba i morgon.

Nästa helg är jag ledig, funderat lite på att lämna i Vasa men det verkar som att jag är enda som har tänkt göra det, alla andra ska hem eller bort. Så vi får helt enkelt se !

Jag ser framemot next week. Ska börja med LCHF (lite kolhydrater, mycket fett)
Alltså man ska lämna bort mjöl och socker typ!

Positivt med LCHF är:
- viktnedgång
-förbättrat blodsocker
-lägre blodtryck
-lugnare mage, mindre gaser och magknip
-kraftigt minskat sötsug

Så de väl värt att testa, fick nämligen lite inspiration här hemifrån eftersom de håller på med LCHF för tillfället. Och allt de äter är ju så himla gott :)



Nu ska ja kolla film och sen drömma mej bort. Somnade runt en halv 3 inatt dick ingen sömn alls. Hoppas de går bättre inatt.

Natinati och hoppas ni har en bra lillajul.

3 kommentarer:

Mia sa...

dick ingen sömn, stackarn :D ja så kanske du kommer hem nästa helg dååå!

Pamela sa...

Dick hahahha. fick int na dick inaatt så täfö fick ja ingen sömn :) mittiallt. ska si, sku va skönt ti chill i vasa å. but I MISS U

suzii sa...

Tycker jag läser allstans om LCHF nu. Många har börjat med det nu :)