15.11.10

Shoppingförbud

När jag bestämde mig för att jag har shoppingförbud menade ju jag kläder. Kanske inte nämne det :P Alltså jag fick köpa detta idag utan dåligt samvete, eller hur ?!
Detta är ett bälte som man ska ha i midjan, passar utmärkt till julen med nån enkel klänning tycker jag :) Fanns även i röd men jag tycker bättre om svart eftersom det passar med det mesta. Och röd är kanske inte riktigt min färg.



Gjorde en gårrgod matträtt idag som vi inte har gjort i detta kök. Busenkelt ! Ris med grönsaks-maletkött-chili-champinjon blandning och typ alla kryddor jag hittade i kryddhyllan.

David blev förvånad när jag frågade honom när vi åt : "Vad innehåller ris ? Majs eller?". Hann mobbade mej men försökte ge mej en förklaring, de va nått med ett risfält och en växt med trappor eller nått. Jag fatta noll :)

Nu har jag lite beslutsångest om jag ska träna vid Lady line eller fara på ett pass som Vamok ordnar ?! Fasst vid Lady Line finns ju massagestolen så jag tror jag vet svaret! Eller också borde jag läsa till prov, fasst jag fick ju en femma i senaste provet som jag inte läste på? Kanske det är meningen jag inte skall läsa på prov, går ju alltid sämre ju mer tid jag läser på ett prov. Kanske min hjärna blir överbelastad då. Vi kör på talang hörni ! :)

I morgon blir det paaaaarty med hela klassen, först vid Pinjas och sen Ollis förstås. Alltså i morgon tar vi finnar över dansgolvet vid Ollis. HAHA :D

Inga kommentarer: