28.11.10

Hey.

Ligger i soffan hemma på handelsesplanaden. Kollar Svenska Hollywoodfruar och väntar på smörgåsar som David fixar åt oss nu. Ser ut som han har tömt kylskåpet hemma i Vby så mycket som han hade med sig idag.
Jag var tvungen att köra hit för D hade så krabbis. Han var jättefull igår säger han, jag har sitt David jättefull en gång förut, annars märks det inte när han är full. Eller så är det så att jag alltid är värre :P

Kommande vecka är chill, har bara 3 skoldagar och de är rätt så korta. Dessutom är ju både lönedag och studiestödet på kommande :) OCH HELGEN LEDIG

Det är ju tänkt att jag ska skriva om vad som finns i min väska idag men nu är läget så att jag har inte kollat i min väska på väldigt väldigt länge så jag vet inte ens om jag vågar titta i den. Men då kan jag ju förstås städa den på samma gång. Så vi får se om det kommer upp ett inlägg senare, nu ska jag bara chilla i soffan ! :)

Inga kommentarer: