22.11.10

Blåa godisar måste vara ganska ohälsosamma, med en massa dåliga tillsatsämnen. De ser så konstgorda ut... Tur att jag inte måste skriva om vad jag ätit idag, för det är alldeles för mycket. Jag mår så dåligt nu, har en spykänssla och flera gånger har jag haft en nära-spy-upplevelse, skitäckligt.
Men i morgon är det slut på en massa skräp och onyttigheter, åtminstone fram till jul. Har ju haft orsak att äta för mkt nu när abstinensbesväret förvandlats till hungerkänsla. Nästan alla som slutar röka går ju upp i vikt. Man borde ju gå ner i vikt så att fler slutar röka. men nog om det...

På tal om delfiner så börjar jag 13:00 i morgon. Awesome :) Ska försöka stiga upp tidigt och gå till gymmet. Eller rulla till gymmet, så känns det nu :D


Nu ska jag kolla film och sen drömma mej bort

Inga kommentarer: