16.10.18

Veckans planer


Idag har jag inte hunnit göra så mycket annat än jobba. Jobbade nämligen tolv till tjugo och så råkade jag sova lite länge. Märks att det blivit mörkare på morgonen, mycket tyngre att stiga upp. Jag hann dock på en springrunda före jobb. Försöker röra på mig en halv timme per dag och tycker faktiskt jag lyckats riktigt bra med det de senaste veckorna. Nu efter jobbet har jag mest gjort hemsysslor. Helt sjuk hur mycket disk två personer lyckas få på endast två dagar. Lyckost ni som har diskmaskin. Prio ett i vårt nästa hem.

Jag har förövrigt inte särskilt mycket planer denna vecka, så det finns utrymme för spontanitet. De få saker jag har inplanerat är Haparanda på torsdag och på lördag tänkte jag och David fara på lördagsbrunch till stadshotellet. David jobbar ju oftast på lördagar men nu bestämd han sig för att ha ledigt då det överlag är lite lugnare på jobbet under höstlovet, så vad är nu bättre än att börja lediga dagen med en brunch. Finns knappast något bättre.


Nog är det ju ändå lite mysigt när det är mörkt ute och man får laga det extra mysigt inne. 
Skall hamstra hem värmeljus från Ikea på torsdag.


David fick bland annat en vinkork med lampor till födelsedagen och se så fint det blev även om flaskan i sig inte är så fin.


Inga kommentarer: