13.10.18

Ledig lördag


Vilken skön dag! Jag är nämligen helt ledig. Inga måsten överhuvudtaget. Bara uppvakta David som fyller år idag. Fixade en mysig födelsedags frulle åt honom innan han pallrade iväg till jobbet. Sen så ska vi säkert fira lite ikväll också. Slog mig just att han var ju faktiskt bara tjugotre år när vi träffades, och nu fyller han trettiotvå!!! Så ung han var, och jag minns att jag tyckt han var så gammal och mogen då. Crejsit vad åren går snabbt.


Sen for jag iväg på en morgonpromenad med Framgångspodden i öronen. Lyssnade på avsnittet med Isabella Löwengrip, alltså vilken kvinna. Helt otroligt vad hon har hunnit med mycket trots hennes unga ålder. Inspirerande! 


...och nu sitter jag nyduschad och nyfönad i soffan framför Idol. Känner mig så lugn!? Jag brukar ju vara så rolös och rastlös, speciellt om jag inte har några planer.  Tror det blir en bra dag!

Inga kommentarer: