21.10.18

Söndag


Helgen börjar leda mot sitt slut och en ny vecka väntar. I nuläget ser nästa vecka relativt lugn ut. På lördag vankas halloweenfest så lite förberedelser inför det ska göras men annars har jag inte mycket inplanerat. Jag var faktiskt med Nina på loppis idag och hittade det mesta till min halloween outfit så nu ser jag riktigt framemot att göra mig i ordning för festen. Jobbveckan ser också rätt lugn ut, inga extra stora evenemang de kommande dagarna. Lugnt & skönt, precis vad jag behöver just nu så kanske jag sover lite bättre.

Ikväll var jag bjuden till Danikas på Mary kay party. Vilken lyx jag har som har två vänner som håller på med Mary kay så får jag testa deras produkter ofta. Denna gång fick vi testa att sminka oss själva och jag blev direkt förälskad i en rödbrun ögonskugga som jag kommer att köpa. Färgen fastnade tyvärr inte så bra på bild...


Inga kommentarer: