7.10.18

Överraskad


Gårdagen var toppen. Jenni kom hit från Vasa för att frisera håret och det var som vanligt superroligt. Våra samtalsämnen tar aldrig slut. Hon överraskade mig rejält än en gång! Helt utan orsak fick jag en handkräm, en ansiktsmask och en fin bok med massa olika övningar. Jag blev så glad! Jenni lärde jag känna för några år sedan när jag började frisera henne, idag räknar jag henne inte som kund utan istället som en mycket god vän!


Åh boken har så fina bilder! Ser framemot att börja skriva i den!


På kvällen var det dags för tjejkväll. Vi hade bokat bord vid O´learys klockan sju. Jag åt baconburger med batatpotatis och aioli. Så gott! Ja kom hem kring 1 men somnade först fem. Hur jag än vände och vred på mig så fick jag ingen sömn. Så jag är inte direkt pigg och energisk idag. Men jag har inga större planer idag heller så jag har ju tid att ta det lugnt! Hur som helst så var det en riktigt rolig lördag kväll med brudarna.


Inga kommentarer: