20.10.18

Brunch & överrasskning


Igår när Nina kom hit överraskade hon mig med en mycket glad och elegant melon och lakritsdadlar. Blir så varm i hjärtat varje gång jag går förbi melonen. En glad melon är precis vad jag behöver idag, jag är inte riktigt på bästa tänkbara humöret tyvärr. Vilket är lite märkligt med tanke på att jag började dagen med en riktigt god och fantastisk brunch vid Stadshotellet. Men åter en gång har jag sovit dåligt och det påverkar såklart mitt humör. Men jag känner att det börjar vända lite nu när jag vilat på soffan efter brunchen.


Det fanns mycket att välja på vid Stadshotellets brunch. Supergott!


Igår efter jobbet så hade vi fredagsmys vid Elins med brudarna. Mysigt mysigt. Vad vore livet utan vänner. Tacksam över att jag har så många fina vänner och att vi träffas så ofta. Snart flyttar Jasse till stan också och vi blir nästan grannar!!!


Inga kommentarer: