15.10.18

Måndag


Veckan har börjat toppen. Jag hade nämligen en riktigt bra arbetsdag, gjorde frisyrer i fyra timmar. Visst friserar jag fortfarande hemma också men det är ju så sällan jag gör frisyrer så det var superkul. Kunde ha hållit på i flera timmar till. En ungdomsledare har väldigt många olika arbetsuppgifter, kan jag lova. 

Efter jobbet hämtade Elin upp mig så for vi på Burn and firm till Fitness. Sjuukt tungt och svettig!!! Men det känns ju så himla bra efteråt. Måndagsträningen är som terapi för mig. Jag får umgås med Elin, skratta oss igenom halva passet som vanligt och så mår jag ju så bra av att träna. Tycker jag har riktigt bra med träningsmotivation nu faktiskt. Hade en liten träningsdipp i somras när det var så hett.

När jag kom hem kockade jag ihop en riktigt smarrig pasta carbonara av resterna i kylskåpet. Jag har fått så pippi på pasta på sistone. Men jag lagar nästan alltid bönpasta, smakar som vanlig pasta (inte om man frågar David dock) men är glutenfri och mer proteinrik. Rekommenderar!

Helgen har inte varit så illa den heller. Kaffe och kvalitetstid mer brudarna, spontana kaffegäster, födelsedagsmiddag med David och våra vänner, promenad i sommarvädret igår, mat vid svärisarna, Afro power dance med brudarna och söndags-spa-mys med David.





Inga kommentarer: