8.10.18

Måndag


Jag gillar hur mina måndagar ser ut i höst. I två års tid (med undantag på somrarna) så har jag alltid jobbat från kl. 10-18 alla måndagar, visst helt skönt nog med lite längre sovmorgon efter helgen MEN det känns ju nog som jag hinner med så mycket mera då jag slutar redan 16. 

Så vad har jag gjort för häftigt nu du på min lediga kväll? Nå, tagit det lugnt!!! Klockan är bara strax över nio och jag har redan suttit två timmar i soffan och chillat. Okej faktiskt har jag tränat också. Jag var med Elin på Burn and firm som har blivit en ny måndagstradition. Bästa är att passet är strax efter jobbet så då har jag det undan. Det finns ju en risk att jag blir lat och lämnar hem om jag inte far direkt, så att säga. Jag gillar även hur måndagarna ser ut på jobbet för nu har jag nämligen mera tid för planering, känns bra att börja veckan med planering och förberedning inför resten av veckan! 

Från det ena till det andra, jag har sovit riktigt dåligt i tre nätter så sömnsaldot är verkligen på minus. Förhoppningsvis sover jag bättre inatt. Har åtminstone kvällsskift i morgon så jag får sova ut om jag vill. Men hellre sover jag på natten än på morgonen.




Inga kommentarer: