20.1.11

Vad roligt Mia att du tycker om min blogg :) DÄRFÖR ska du få en alldeles egen läsarträff med mig nästa gång jag kommer från vasa ! Blev du glad nu ? :)

Ronja har varit här ikväll, Davids kusin. Jag har klippt hennes hår och så har vi druckit kaffe och tjattrat :)

Råkade köpa ett par nya jeans idag igen :D:D BUUUUUT I LÖÖÖÖVE THEM. Och lite smink.
Men det är så roligt med nya saker, och det känns som att jag hittar så mycket för tillfället. Alltså jag måste ju passa på för tänk om det kommer en period när jag inte hittar nånting alls. Måste ju tänka smart !

Hehe om ni blir fundersamma över mina engelska fraser som dyker upp lite här och där och kan ha lite skrivfel så beror det på att jag övar. Råkade på några latviska/latvianska/lattiska(?) tjejer i matkön i skolan och jag märkte att min engelska har blivit mycket dålig. Så nu ska jag utnyttja engelskan lite mera.

Nu ska jag goooosa med Dääjvid

1 kommentar:

Mia sa...

VA KUL ME LÄSARTRÄFF! spännand, och I JUST LÖÖV JÅR ENGLISSH!