6.1.11

Har haft en jätte trevlig kväll med bra sällskap vid O'learys. Har dessutom ätit huvudrätt+efterrätt, även om jag inte var speciellt hungrig. Men eftersom det skulle kännas löjligt att sitta och titta på när andra äter och ännu löjligare att ta en sallad bara för att man inte är så hungrig bestämde jag mig för att slå på stort när jag ändå var där för att äta och ha trevligt. Och jag dog ju inte av lite extra mat, men inte vill jag påstå att jag mår bra heller.

Hur kommer det sig att det alltid finns rum i magen för efterrätt även om man är så mätt av huvudrätten att man inte orkar äta upp allt ? knäppt...

Hade en hel del intressanta diskussioner under restaurangbesöket. Vilket har gjort att jag hamnat på en del intressanta hemsidor om magi, andar, bermudatriangeln o.s.v...  DÄRFÖR är jag fortfarande vaken 2 på natten. Tur att jag jobbar kväll i morgon.

Längtar till måndag, ska egentligen bli ganska skönt att börja skolan igen och få lite rutiner och framför allt att börja träna igen. Fan vad jag ska träna och äta lite nyttigare. Men ingen vits att påbörja någon fjantig diet jag ändå inte håller...

Nu ska jag sova. godnatt

Inga kommentarer: