27.1.11

Hoppas helgen glider snabbt förbi, längtar ivrigt till nästa vecka. Inte för att det kommer att hända något speciellt men jag har gjort upp ett schema för nästa veckas träning och kost och det ska bli så kul att sätta i gång.


Och om jag spenderar mycket tid i gymmet är det lättare att undvika shopping. Får nämligen lön på måndag och jag har tittat i fönstren att det har kommit in en hel del nya snygga vårplagg. Har nämligen tänkt vara väldigt ekonomisk i Februari. Fast det sa jag ju om Januari också :P

Tror att det blir en vit månad i Februari också, dels för att inte slösa massa pengar på onödig dricka och dels för att jag egentligen inte tycker om att dricka. För tillfället känns det så onödigt och man mår mycket bättre om man är nykter och jag kan faktiskt roa mig i nyktert tillstånd :)


Ikväll gossip girl maraton :) öööuujeeää

Inga kommentarer: