12.1.11

Alkoholen

Måste vara väldigt giftig och inte alls bra för kroppen. Har aldrig sett David mer krapulantisk än vad han är idag. Han är helt färdig och nästan döende. Han sover fortfarande även om han kom hem redan tre igår. Gissar att han kommer att sova tills i morgon. Dessutom får jag inte ens prata med honom för att han är så slut så att han inte orkar. Herregud hur mycket har dendär stackaren druckit egentligen ...

Själv har jag haft en bra dag, orkade upp klockan 07:00 ??? Yes it´s true. Verkar som jag har ändrat på mina dåliga vanor lite. Börjar 8 tre dagar i veckan nu så jag måste ändra vanorna ! Men jag tycker det är jätte bra, skönt att ha riktiga rutiner.

Drack champange i skolan och skålade för nya året och nya terminen, hon är ganska bra på sätt och vis den där läraren vi har, förutom att hon har fittig attityd, speciellt åt mig ?! Och jag som har varit så gullig. Men vet ni vad jag kunde inte bry mig mindre.

Fick sluta 1½ timme tidigare idag så jag hann på ett Body-pass och solarium.

Ikväll kanske jag ska ut, de ju back to school vid Fontana. Men egentligen har jag inte nån feelis eftersom jag hade tänkt ha tipaton Tammikuu. Men jag skulle gärna vilja ha ett till märke på min halare. Har slarvat bort 2 stycken(i fyllan) så varför skulle jag inte slarva bort det kommande isf? Men på en till O´malleys sku ju int va helt fel :)

Så låt men fundera. Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: