5.1.11

Nu är jag hemma i Jakobstad vid mammas. Ligger och sväller i soffan för jag och David var just till Neste och äta :) Även fast jag jobbar där var det jätte längesen jag ätit mat där, åtminstone ala carte och scan har jag inte ätit på en evighet.

Har inte ätit färdigt för i kväll ännu, ska senare till O'learys och äta med David, Soffi och Subben. Men som det känns nu kommer jag bara att dricka något eller endast äta efterrätt. Hade ju som nyårslöfte att inte äta några godsaker alls åtminstone i Januari endast med några undantag så kanske ett sånt undantag godkänns idag. Måste fundera snällt med min kompanjon ;)

Shoppade lite idag, hittade rätt mycket på bara en halv timme. Säkert för att jag inte har shoppat sen november typ, åtminstone inte i vasa :) hittade 3 tröjjor och 2 toppar. Kanske kommer upp nån bild senare eller i morgon. Jag vet att bloggen är trist eftersom jag sällan laddar upp bilder. Skärpning från och med nästa vecka :)

Nu ska jag vila en stund och sen ställa mig för ikväll. bye

Inga kommentarer: