23.1.11

Idag har jag bakat bröd söndagen till ära :) De blev perfekta stora och mjuka. Jag blev så in i bakandet så jag försökte på kanelbullar också som sket sig, men det gör inget för jag hade redan den inställningen att det kommer att skita sig, som alltid ! Degen blev som tuggummi så där gav jag upp.

 Pamelas magiska hembakade bröd

Men som de säger man lär sig av sina misstag, så i framtiden är jag nog en berömd bagare med tanke på hur många gånger jag har misslyckat.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har slappat och gjort minst tre hemuppgifter så jag känner mig super duktig.

Jag och D ska snart se Harry Potter 3. Jag somnade både när vi såg ettan och tvåan men ikväll ska jag försöka hålla mej vaken i hela filmen :)



Godnatt

2 kommentarer:

Mia sa...

vannifrån hitta du receptiää? Miaa

Pamela sa...

Hej mia ! :) recept från skolan ! Kan skriv upp åt de i moro. puss