14.1.11

Fredag = Jakobstad

Skulle gärna lämna i Vasa istället för att vara hem och jobba men jag vill ju träffa vännerna och familjen förstås också :) Men skulle vara skönt att stanna här och ta det lungt.

Och vet ni jag har varit jätte duktig denhär veckan, orkat upp till skolan till klockan 08:00 tre morrnar i rad. Varit på alla lektioner och gjort några skolarbeten:) Dessutom har jag tränat varenda dag och inte ätit godis eller såna nyttigheter. Jag känner mig som en ny människa ! :)

Just var jag på zumba vilket var jätte roligt. Har aldrig varit på ett så bra zumba-pass förr. Jag blev jätte svettig. Efteråt hittade jag inte min börs, gick runt och sökte den hur länge som helst men hittade den slutligen i huvan på min jacka :P Och jag lag ju dit den på flit men hade visst glömt det. Bra jag. Sällan jag gömmer grejjer i huvan på mina jackor, en gång hade jag min klippmaskin där, och jag hade på mig jackan rätt länge innan jag håksade :P

Nu äter jag fjärtsoppa och ska strax ta en varm dusch och ställa mej klar för roadtrip till Jakobstad.

SUP Å SVÄLJ TREVLI HELG DU ER EN ÄLG

Inga kommentarer: