30.1.11

ENSAM HEMMA

Ensam hemma i ett stort hus alldeles för mig själv. Det är inte alls trevligt för det blåser så mycket där ute, jag är nog mer rädd att ett träd ska falla över mig när jag sover än att en tjuv kommer hit. Tjuven kan jag ju knäa. Usch å spöken har jag ju inte alls tänkt på :( Så är jag rädd att försova mig i morgon...

Sådär på tal om något positivare så har jag haft en trevlig kväll med Julia, vi var till puben en sväng och sen köpte vi hem korv görans mat. Som jag nu ångrar eftersom att direkt efter att jag hade ätit klart kändes det som jag blev stucken med knivar i magen överallt :( jag blir så irriterad på min känsliga mage.
Men annars hade vi mysig med massa djupa diskussioner :)

Borde väl försöka sova nu även om jag är jätte pigg. Tänk vad mycket man skulle hinna med om man skulle vara ledig varje helg. Men då hade jag ju knappt haft nå pengar heller. Och jag tycker om att förtjääna :)

Inga kommentarer: