11.1.11

Det har varit en lång paus med några pauser, men jag fick ha en lite längre sovmorgon när jag började skolan först halv 12. Gjorde mat i skolan idag 3-rätters med 2 olika huvudrätter och 2 olika efterrätter. Gissa om man blev mätt i magen. Blev så mätt att jag fick ta en 20 minuter tupplur när jag kom hem.
Kom just från gymmet var på ett PRV-pass, riktigt kul. Sen sprang jag lite på springmattan också. Skönt att träna igen och det är verkligen kul.

Är ensam hemma ikväll, Davids arbetkompis är i Vasa så de är ute på bus. Och jag tror att han kommer att vara väldigt full när han kommer hem för när Sami är här hålls ingen nykter :) Hoppas David kommer ihåg att vi flyttat, vi har ju inte bott här så många dagar så risken finns ju att han vinglar till handelesplananden på småtimmarna :)

Nu är jag väl tvungen att duscha...

Inga kommentarer: