18.1.11

Senaste nytt

David har skaffat rock band 3 och en ny gitarr som ser precis ut som en vanlig elgitarr. Häftigt! :)

Det måste ju betyda att om jag vill lära mig spela gitarr kan jag ju börja spela med den. Men det ser nog för svårt ut för mej ! Men kanske det räcker att david är den musikaliska av oss :)

Smyg fotade med webcam därför är kvaliten usel. David märkte inget, han är så in i sitt spelande.


Kom just från skolan, tråkigt att slippa hem först när det är mörkt. Hur som helst gick skoldagen relativt snabbt. Övade att servera och så gjorde vi mat, perus-tisdag. Hade också prov vilket gick sådär! Men tror jag fick godtjänt iaf.

Invigde en ny tröjja idag som jag egentligen köpte för länge sen. Synd att kläder man handlar kan lämna bara sådär. Och jag trivdes ganska bra i den såå varför väntat så länge !


Ska strax iväg till gymmet, ska först träna lite själv på gymmet och sen ska jag på RPV :) KUL

Inga kommentarer: