28.1.11

Hej bloggen


Hemma från jobbet och har krypit ner i soffan vid mammas, men det är en utbäddbar soffa som faktiskt är skön och skitsnygg :) Det är så fint här vid mammas och Teuvos. Tänkte först att när de bygger ett hus och jag redan har flyttat ut så kommer det inte att kännas som hemma, utan mer kännas som att jag är gäst. Men vet ni det känns visst som hemma, tryggt och mysigt. Men jag kom på varför, var än mamma är så känns det ju som hemma när jag är hos henne <3 Fast den lilla filuren har ju stuckit iväg söderut IGEN, hon är en riktig soldyrkare.

Har redan börjat fundera lite på alla hjärtans dag eftersom jag tycker att det är en viktig dag, jag är väl en romantiker :) hihi. Jag kom i allafall på en super idé just, hoppas bara att David inte är omöjlig. Men han brukar gå med på det mesta med tanke på vad vi gjorde på alla hjärtans dag för två år sedan :P

Annars så trodde jag ju att jag skulle jobba kväll i morgon, men när jag kom till jobbet idag så visade det säg att jag har morgonskift i morgon, så nu kan jag leka med tjejerna i morgon kväll :) JIIHAAA

Nu ska jag verkligen sluta babbla och koncentrera mig på att somna i stället .
Natinati

Inga kommentarer: