2.3.18

Haparanda


Idag har jag varit trött och haft lite huvudvärk. Beror antagligen på gårdagens Haparanda resa.  Tidig väckning och många timmar i bussen. Men det var det värt för det var en riktigt bra mini-jobbresa. Ett och annat kom jag hem med. Mest småsaker och godsaker.

Från Ikea köpte jag en kaffemugg åt David för han tycker att de vi har är så små, så nu köpt jag en riktigt stor åt honom (den ser dock liten ut på bilden). Fem paket servetter, så nu har vi då wc-pappret tar slut De hade många fina i min smak. Minigrip påsar som jag alltid köper vid Ikea och pås-lås? eller vad de nu har för namn och ett par grytlappar. Köpte en golvlampa också, visar den i något annat skede när jag fotat den.


Rusta besöker jag alltid när jag är i Haparanda och där hittade jag också lite prylar. Bland annat en liten lampa, skålar, mini-blender, torrschampo, ljus, hårband och en sminkväska.


 Så var vi inne till Coop också.  Jag kom inte direkt tomhänt därifrån. 


Det var det. Idag har jag jobbat kvällsskifte men jag hann faktiskt med lite roligheter innan jobbet trots att jag sov ganska länge. Jag var på lunch med David till After eight. Vi åt blomkålssoppa med bacon och äppelpaj till efterrätt. Gott som alltid! Så hann jag också på kaffe med Mia och Amelina. 


Nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt i morgon, jag har nämligen morgonskifte så jag börjar redan åtta och det är supertidigt för mig som sällan börjar tidigare än tio. Men skönt att slippa hem tidigt då i stället! Godnatt!

Inga kommentarer: