11.3.18

Vinterbad & beapanna


Hej. Hoppas ni haft en bra helg. Min helg var toppen om man bortser hur dåligt jag sovit i två nätter. Igår for jag till sängen typ tolv för att jag var så trött, likväl låg jag och vände och vred på mig till fyra-fem tiden på morgonen. Så störande! Nå som tur har jag ju haft möjligt att ta sovmorgon men jag vill ju inte sova bort hela dagen heller då jag är ledig.

Men för övrigt har helgen varit perfekt. Jag har nyligen börjat använda instastory så jag har rätt mycket bilder från helgen. Här väntar jag på Jenni som skall komma och bli friserad. Det är många som påpekat att jag fått så långt hår och på denna bild ser det ju faktiskt långt ut. Borde dock klippa topparna småningom.


Före/efter bild på håret


Jag blir alltid så sugen på kort blond hår då jag friserar Jenni. Jag har faktiskt haft lika ljust och kort för typ 10 år sedan.


Efteråt for jag på kaffe med högstadiebrudarna!



...och där blev vi överraskade av Danika då hon frågade om vi ville vara hennes bridesmaids!!! Spännande och roligt!


Senare på kvällen var vi hemma hos Nina med Elin och Jasse. Drack kaffe, åt godis, lackade naglarna och kikade på Mello. En riktigt mysig kväll!


Idag har jag också hunnit med rätt mycket. Kaffe vid svärisarna, skidat i västersundsby. vinterbadat med Sandra och Irene och ätit beapanna vid Tonys och Jeanettes. Det var förvånansvärt skönt att vinterbada. Blev nog inte många simtag men jag doppade mig i flera omgångar. Jag tror en kommer att sova bra inatt. 

 

Inga kommentarer: