25.3.18

En matig lördag


Lördagen började med inflyttningsbrunch hemma hos Julia Hon hade verkligen satsat. Det brukar gå lite överstyr när hon ska bjuda på något, så också denna gång. Inte mig emot som älskar mat. Speciellt frukost! 


Till och med färska bullar från Skorpan bjöd hon på. Ni kan ju tänka er vilken matkoma vi hade efteråt. Vi satt flera timmar i soffan och chillade och pratade. Så mysigt och perfekt start på dagen! När jag kom hem låg jag i soffan nån timme till. Somnade till och med.


Nästa måltid åt jag först typ åtta på kvällen när David och Tony lagade födelsedagsmiddag åt mig och Jeanette. Vi fick grisinnerfilé, klyftpotatis, smörstekta champinjoner, bearnaisås och sallad. SUPERGOTT!


Så om jag ska sammanfatta lördagen kort så åt jag och endera satt eller låg på soffan!

Inga kommentarer: