28.3.18

Taggad


HEJ PÅ ER! Här sitter en taggad och väntar på morgondagen för då börjar SEMESTERN!!! Okej, kanske inte riktigt semester men långledigt. Det är mycket jag uppskattar på mitt jobb och det är bland annat att jag är ledig alla röda dagar. Jag har ju i många år jobbat de flesta röda dagar så nu känns det så skönt att få vara ledig, det uppskattar jag verkligen!!! :)

Så vart bär det av? Nå hörrni till Vuokatti!!! Vi har hyrt en stuga där från i morgon tills måndag. Så vi har tre heldagar och två halvor. Ser framemot att skida, grilla korv, bada bastu, umgås med våra vänner och helt enkelt ta det lugnt. Jag fick just färdigt packat, känns som att jag hållit på i flera dagar och lite så ser det ju ut också. Jisses så mycket saker jag packat med. Inte är jag direkt förvånad. Inte mannen i huset heller, om vi sägr som sålejs. heh.


Ja ja, det var väl typ allt jag hade att komma med idag. Jag misstänker att det kommer att vara rätt tyst här på bloggen de kommande dagarna. Jag ska försöka att vara lite mindre aktiv på sociala medier under semester har jag tänkt. Endast på Instagram kommer jag att vara aktiv. Nånstans måst man ju visa att man är vid liv lixom. Lär väl finnas en hel del vargar i Vuokattiskogarna också.

Inga kommentarer: