21.3.18

Det vände snabbt


Jag har varit sjukt trött hittills denna vecka. Blev direkt trött när jag fyllde tjugoåtta. Det vände snabbt. Nä, tröttheten beror nog troligtvis på att jag haft en sån intensiv och rolig vecka förra veckan och så har jag faktiskt varit extra frusen också så får se om jag håller på att bli sjuk. Känner mig dessutom lite otaggad just nu på grund av att jag inte vågar fara och skida själv längre. Jag är rädd för att möta på en varg.

Men till något positivt, jag har en massa roligheter att se framemot de kommande två veckosluten. I helgen blir det bland annat inflyttningsbrunch hemma hos Julia, Marykay party vid Ninas salong och så ska vi brudtärnor träffas och kolla på klänningar till bröllopet så det blir kul. Påskhelgen spenderar vi i Vuokatti med våra vänner, så där lär jag hinna skida massor. Visserligen finns det ju vargar där också men det ska jag försöka att inte tänka på.

Nåja nu ska jag dricka upp morgonkaffet. ta en dusch och hoppas på att jag är lite piggare efter det.  Sen hinner jag väl inte göra så mycket före jag ska pallra iväg till jobbet. Som tur väntar en rolig dag på jobbet. Vi ska bland annat laga drömfångare. Mamma har virkat över 30 små dukar åt oss som vi ska använda. Hon är så otroligt duktig att virka och sticka.



Lite inspirationsbilder från Pinterest


Inga kommentarer: