26.3.18

Måndag


Hoppas er vecka har börjat bra. Själv har jag fått en ganska lugn start på veckan, hade nämligen en rätt lugn arbetsdag, åtminstone halva dagen. Förra veckan var jag ju rätt så trött och otaggad så jag hoppas den här veckan blir lite bättre. Åtminstone nu efter en kväll i skidspåret så känner jag mig pigg och energisk. Det var ju så härligt väder idag och roligt att det var ljust länge ännu efter att jag for hem från jobbet. Dessutom är jag ju ledig hela påsken så då har jag minsann tid att vila upp mig!

Det blev nästan en heldag med vännerna igår. Först hade vi på dagen träff med brudtärnorna och bruden. Vi skulle leta efter klänningar åt oss till bröllopet. Vi satt alla och scrollade på varsin telefon och drack kaffe. Någon klänning hittade vi dock inte ännu. Inte så lätt att hitta något vi alla gillar. Dessutom är det 50s tema på bröllopet så det gör ju också att det blir lite svårare. Men ännu har vi bra med tid på oss.

Jag hann skida och äta före nästa träff började.  Mary kay party vid Ninas salong med Julia och Elin. Vi testade samma produkter som jag testade sist jag var på Mary kay party så jag var bekanta med dem. Gillar produkterna med det blev inget köp denna gång, jag har för tillfället allt jag behöver. Hur som helst så var det mysigt att få pyssla om sig själv tillsammans med kompisarna.


 


Inga kommentarer: