5.3.18

HELLO MONDAY


Godmorgon! Jag sitter i soffan och sörplar i mig mitt heliga morgonkaffe som jag behöver för att fungera. Inte en chans att jag skulle lämna bort mitt morgonkaffe, det är nog prio ett på morgonen! Dagens planer är att jobba och sen antingen skida eller gym. Tror inte att jag hinner med så mycket mer. Jag jobbar nämligen från 10-18 så det är lite mitt i. Gillar dock att börja tio på måndagar, helgen känns pikulite längre då jag inte måste upp så tidigt på måndag.

Jag har haft lite smått huvudvärk i fyra dagar  Envis som jag är så tar jag ju inte burana före jag är typ död och det är jag inte ännu. Jag dricker alldeles för lite vatten så  kanske jag är lite uttorkad, jag veta att jag borde dricka mera men det är så svårt att få ner när jag inte känner mig törstig. Eller så är visdomständerna på väg. Hoppas på det tidigare nämnda, känns enklare att lösa. Nå som tur har jag inte känt av någon huvudvärk ännu idag. För övrigt så tror jag att den här veckan blir rätt så lugn. Jag har inte något extra inplanerat in i veckan eller under helgen. Ganska skönt faktiskt!



Inga kommentarer: