23.3.18

Senaste nytt


Vi har en massa högtalare här runtom i hemmet, David har nämligen skaffat ett hemmabiosystem åt oss. Vilket jag kanske inte riktigt tyckte att vi behövde, men eftersom jag drar hem en massa loppisfynd utan att fråga måste ju han få dra hem vad han vill också. Och inte kan jag ju annat än medge att ljudet blev sååå mycket bättre. Nåväl, David fixade en smal hylla bakom soffan att ha högtalarna på och det blev riktigt bra!  Resten av högtalarna är på tv-bordet.


Idag har jag jobbat morgonskift, städat och sen var jag faktiskt och skidade. Jag har inte varit så taggad att fara ensam i skogen nu när det har varit så mycket vargar häromkring men risken att möta på en varg är ju knappast så stor ändå. Jag har inte varit utomhus nå många minuter denna vecka så det var riktigt skönt att vara ut i friska luften. Känd mig så mycket gladare efteråt. 

Just nu är jag hemma och myser i soffan och här kommer jag att vara resten av kvällen. Ska dricka lite vin, kolla netflix och ladda batterierna tills resten av helgen. Det har varit en tung vecka.

Inga kommentarer: