6.3.18

Wake up core och bönpasta


Igår gjorde jag något som jag länge tänkte göra men inte tagit tag. Jag beställde bilder från ifolor.fi! Det blev femhundra bilder från de senaste 3 åren och mer kommer jag att beställa i ett senare skede. Nu behöver jag bara hitta nå fina album att sätta dem i. Såhär mysigt hade jag det igår så länge jag beställde bilderna, det tog nämligen flera timmar. Först att välja vilka jag ville ha och sen ännu ladda upp dem. Jag hade förvånansvärt långt tålamod.


Lampan i fönstret är den jag köpte från Rusta för typ fem euro! Ett av mina bästa köp på länge!


Jag och Julia var till Studio Z på wake up core i morse! Ännu en tisdag lyckades vi båda ha ledigt och passligt! Tror vi har varit 5 tisdagar nu. Som vanligt far vi dit 40 minuter innan passet börjar så vi hinner umgås lite före!


...och nu äter jag bönpasta med bolognese. SÅÅÅ GOTT!


Efter att jag ätit skall jag ställa mig klart till jobbet och pallra iväg ditåt! Hoppas ni får en bra tisdag!

Inga kommentarer: