26.2.18

Måndag


Hej! Hoppas er vecka har börjat bra! Kanske någon av er har sportlov! Själv jobbar jag men jag har en lite annorlunda arbetsvecka nu under sportlovet. På onsdag ska jag bland annat vara reseledare till Haparanda. Lär väl bli en del shopping där har jag på känn. Dock inte så mycket i klädväg eftersom jag ska spara mig tills jag ska till Portugal då jag får besöka mina favorit affärer! 

Nåväl efter jobbet for jag på en kaffe till Davids jobb, Gearhead's den. Han har också lite annorlunda arbetstider denna vecka så nu har vi möjlighet att luncha tillsammans. VARDAGSLYX! Jag har redan börjat undersöka möjliga lunchställen fast vi skall först på torsdag. Matnörd. Efter lite mat i magen och snöskuttas så väntade träningsdejt med Elin vid Easyfit. Vi tränade 30 min bodypump och 30 min cxworx. Helt loppuslut efter det.


..och nu  befinner jag mig i vårt nystädade sovrum, i nytvättade lakan. Finns knappast något härligare. Så glad jag känner mig när det är städat hemma. Jag är dock inte riktigt lika glad under själva städprocessen. Någon annan än jag som blir på riktigt dåligt humör när ni städar?

Inga kommentarer: