9.2.18

Friyay


Äntligen fredag och jag har en helt ledig helg framför mig. Jag har ytterst lite planer vilket känns rätt så skönt faktiskt. Det enda jag har inplanerat är kaffe med tjejerna i morgon och träff med högstadiebrudarna på söndag.

Idag steg jag upp redan åtta. Kanske inte låter så tidigt i era öron men i mina öron så är det rätt så tidigt. Speciellt eftersom jag började jobbet först två. Jag åt frulle i lugn och ro och sen for jag iväg och skida. Bästa möjliga starten på helgen. Duschade, åt och sen for jag på kaffe med Nina. På fredagar  lagar vi oftast en massa gott på jobbet. Idag blev det tacoplåt, sushi (hmm undrar vems idé det var hehe) och hot chocolate cupcakes. SÅÅÅ GOTT!!!



Efter jobbet for jag till mommos, vi såg på Talang och drackt te. Mysigt! Jag och David håller på att se en film nu men jag tog en liten bloggpaus, jag ska dock fortsätta se på filmen nu så behöver David inte bli så irriterad på mig när jag inte hänger med och frågar vad som händer hela tiden. VI HÖRS!

Inga kommentarer: