22.2.18

Pizzabuffé & goda nyheter

 

Ikväll har mamma, brorsan och Jennie varit här. Vi har ätit pizzabuffé och så färgade jag mammas hår. En riktigt mysig kväll hade vi.  I morgon sticker hon iväg till värmen igen så då ses vi inte före i slutet på april när jag far till Portugal och hälsar på dem. Veckorna går ju så sjukt snabbt nu så inte lär de ta länge innan jag sitter på planet på väg dit. Jag kom just på att jag måste ju förnya mitt pass, det går riktigt snart ut.



Så har jag faktiskt pynjat om mig själv lite ikväll också. Peelat ansiktet, haft ansiktsmask och lackat naglarna. Jag har blivit lite lat att ta hand om mig själv, borde verkligen göra det oftare då jag mår så bra av att göra det. 

Jag hade inte väntat mig att den här dagen skulle bli såhär bra. När jag vaknade i morse så visste jag att den här dagen kommer jag att komma ihåg som riktigt dålig eller riktigt bra. Jag skulle nämligen få goda nyheter eller dåliga och jag hade förberett mig på dåliga. Tack och lov så fick jag goda nyheter!!!

Inga kommentarer: