13.2.18

Fastlagsbullar


Nämen se så kreativ jag är idag, jag pratar om rubriken. Det tar sig.  Dessutom är det tredje dagen i rad jag bloggar. På jobbet idag lagade vi fastlagsbullar (tror faktiskt det var 3:e eller 4:e gånger på bara några veckor som jag bakat fastlagsbullar så jag börjar bli rätt proffsig om jag får säga det själv). Vi fyllde dem med grädde och nutella så lite annorlunda blev det denna gång. Riktigt smarriga! Jag brukar vanligtvis försöka att inte äta så mycket sött in i veckorna (åtminstone inte frossa) men ibland går det inte så riktigt bra. Idag var en sån dag. Vi hade nämligen filmkväll sen  så förutom fastlagsbullen så råkade jag få i mig lite chips och ostbollar och när jag kom hem hade David köpt choklad. Jag skulle bara ta en bit tänkte jag men så slank hela plattan ner i magen. ALLTSÅ NI MÅST TESTA DENNA CHOKLAD!!! Så god och det sprakar det i munnen när man äter. Vilken upplevelse alltså!!!


Jag har inte egentligen gjort så mycket annat än jobbat idag men jag kom mig faktiskt iväg och träna med Julia kl.10 i morse. Det har råkat sig att vi båda haft ledigt fyra tisdagar i rad nu så vi har kunnat träna tillsammans så det är kul. Så mycket lättare för mig att komma mig och träna på morgonen då jag tränar tillsammans med någon. Jag är ju inte direkt känd för att vara morgonpigg så.

Inga kommentarer: