13.2.15

Visste ni?

Godmorgon finisar! Idag är det fredagen den trettonde. Hoppas jag slipper ha otur idag. Hittills har dagen börjat bra. Jag hade tänkt börja morgonen med en promenad men att sängen var allt för skön i morse. Jag prioriterade att sova lite längre helt enkelt. Jag är nästan helt ledig idag, har faktiskt redan varit på ett kort jobbuppdrag och så ska jag till skolan på handledning angående slutarbetet. Där efter far vi norrut, jag ska nämligen jobba i helgen. Fredagen till ära så får ni lite onödig fakta om mig, som ni kanske inte känner till.


Jag har alltid nagellack på mig. alltid.

Jag har inte vägt mig på minst ett år så jag har ingen aning om vad jag väger.

Jag tror på "spöken" och har i flera fall varit med om övernaturliga händelser.

Jag älskar min utbildning och har mest femmor på betyget

Jag har blivit biten av en apa och fick ta fem rabiessprutor

Jag är lite småkär i Jean claude van damme, vilket jag har varit i många år.

Jag har lite svårt för att äta på mörka tallrikar. Helst ska de vara helt vita.

Före jag ska sova plockar jag bort alla kläder och annat från golvet för annars tror jag det ska påverka min sömn

Jag kollar alltid att plattorna på spisen är av innan jag far hemifrån trots att jag inte använt dem.

Jag drar genast på mig mjukiskläder när jag kommer hem

Jag har haft samma lottorad i fem år och har aldrig vunnit mera än typ tio euro.

Jag använder mer guldsmycken än silver.

Jag började jobba när jag var 13 år och det var på en städfirma

Jag fryser nästan hela tiden

Och här kommer två bilder på lilla jag :D



3 kommentarer:

http://carloine.com sa...

Söta öde gulla vännen <3

Mitt andra hem sa...

Gullagumman <3

Pamela sa...

Jaaaaa ja va no gullo heheh :D