26.2.15

Trött och otaggad

Hej finisar. Jag ligger i soffan och håller på att somna. Jag är riktigt trött och otaggad idag. Men ganska bra för oftast har jag så mycket energi och blir snabbt rastlös, så det är nog bara nyttigt för mig att ha en sån här dag. Hur tror ni annars det gick med slutarbetet idag? Kan berätta för er att vi aldrig började på med slutarbetet. Vi for direkt på lunch till Raawka och sen på loppis i Brändö. heh. Men vi var båda två så otaggade. Dessutom har vi ju egentligen sportlov så vi kan ju inte vara alldeles för aktiva. Jag har dock gjort lite bokföring så något har jag ju fått gjort idag i alla fall. Och vet ni vad jag har pippi på just nu? LEVERPASTEJ och SPENAT. Så gott! På tal om mat så ska vi ikväll laga nå god mat och bada bastu.Vi lagar sällan mat varje kväll, i stället brukar vi laga något lyxigare de gånger vi lagar. Vet dock inte alls va vi ska hitta på för gott ikväll. Men först ska jag försöka komma mig iväg till gymmet. Något att tänka på så jag kommer mig iväg.



Inga kommentarer: