6.2.15

Fredagsfeelis

Hej finisar! Min lediga helg har börjat riktigt bra. Halv tio mötte jag upp Julia & Jannika vid gymmet. Tränade ben och rumpa idag, som jag nu för tiden tycker är roligaste att träna. Efteråt for vi till Bacchus på lunch(Vasas absolut bästa lunchställe enligt mig). Idag fick man välja på lax eller schnitzel med bearnaisesås. Jag tog av båda sorterna eftersom jag inte kunde välja! Sen for jag via LIFE butiken på jakt efter nå kosttillskott så jag med säkerhet vet att jag får i mig allt jag behöver. Som alltid är damerna vid butiken pigga på att ge råd och hjälpa. Med mig hem kom Mivitotal flex och en gel som ska vara bra mot problemhy. Dyrt men jag hoppas att det är värt det. Berättar mera om produkterna sen när jag har erfarenhet och en åsikt om dem. Kvällens planer blir en hemmakväll med David. Första helgen på flera månader vi båda är i Vasa en helg. David ska laga tacopaj, hans specialitet. Jag ska se på och dricka vin ;)

Inga kommentarer: